227 226 00

Spørsmål og svar: Ordrer og betaling

Bli klokere på ordrer og betaling


Her kan du blant annet bli klokere på hvordan vi fakturerer og hvilke betalingsmuligheter du har. Ta gjerne tak i oss på 227 226 00 eller send en e-post til kundeservice@duka.no, hvis du har spørsmål som ikke ble besvart her.

Når blir min ordre levert?

Vi behandler din ordre, så snart du bestiller fra oss. Vi har en forventet leveringstid på 3-5 hverdager.

Hvor er min faktura?

Vi ber deg angi en e-postadresse, når du bestiller hos oss. Vi sender din ordrebekreftelse/faktura til denne e-posten.

Angrer du på ordren?

Vil du ikke ha vårt produkt likevel, så ring til oss på 227 226 00 – så annullerer vi ordren for deg. Husk å avvise pakken ved mottakelse, hvis vi ikke rekker å annullere ordren, før vi får sendt den avgårde.

Når trekker dere pengene?

Du betaler først, når vi sender varen, eller når ditt produkt når frem til deg.

Skal jeg bruke bankkort for å handle hos dere?

Hvis du bestiller på nettet hos oss, kan du betale med Visa og MasterCard. I vår fysiske butikk kan du også betale kontant og med girokort. Vær oppmerksom på, at girokortbetaling forsinker leveringstiden. Du kan med andre ord ikke få din vare med hjem samme dag, hvis du betaler med girokort i vår fysiske butikk.

Fantastisk kundeservice: Vi holder det vi lover, og vi gir oss ikke før det virker.

Vi hjelper med et smil, så ring til oss på 227 226 00

Ring til oss. Vi sørger for at du unngår IT som plager deg, og vi hjelper deg hvis du har spørsmål til bruken av din datamaskin.

Med en datamaskinløsning fra Duka har du ubegrenset tilgang til IT-support og fjernsupport, som ikke gir seg før det fungerer. Du får en datamaskin som er klar til bruk, og du har alltid en å gå til hvis du skulle være i tvil. Hos oss finnes det ingen dumme spørsmål – bare dumme svar.

Spørgsmål og svarKundeservice